Оплата та доставка
Інформація про оплату та доставку
Порядок оформлення та оплати замовлення, умови його доставки наведені нижче у цій статті.
Надсилання доставляється в офіс "Нової Пошти" у вашому місті. Для отримання посилки необхідно пред'явити паспорт, посвідчення водія та номер вантажної декларації, який Вам буде надісланий sms (viber) повідомленням та по email після відправки.
- Термін доставки: 1-2 дні від дати відправлення замовлення.
Забирайте замовлення вчасно! Термін зберігання посилки на складі "Нова Пошта" у Вашому місті складає 5 днів, після закінчення цього терміну посилка буде відкликана назад.
Кур'єрська доставка "до дверей"
Кур'єрська доставка "до дверей" здійснюється послугами перевізника "Нова пошта".
Терміни доставки згідно з графіком встановленим перевізником "Нова пошта".
Ви несете відповідальність за точність наданих при оформленні доставки «До дверей» даних (адреса, ПІБ одержувача, номер мобільного телефону).
Пред'явіть кур'єру паспорт чи інший документ, що засвідчує особу одержувача, якого ви вказали під час оформлення доставки.
Оплата товару
Сплатити замовлення можна будь-яким, доступним для вас чином, через каси або термінали банків, назвавши реквізити одержувача:
Установа банку - ПриватБанк
МФО банку - 305299
Отримувач платежу - САВЧУК ІГОР СЕРГІЙОВИЧ
IBAN - UA343052990000026005001800906
Рахунок отримувача - 26005001800906
Валюта картки - UAH
РНОКПП отримувача - 3186321792
Призначення платежу - П І
«УкрПошта» - поштова посилка по Україні
Доставка до поштового відділення за Вашою адресою (працює по всій Україні).
- Термін доставки посилки: 1-3 днів від дати відправки.
Попередньо "Укрпошта" повідомить Вас про надходження посилки. Якщо повідомлення не надійшло у відповідний термін, будь ласка, зверніться до Вашого поштового відділення. Для отримання посилки Вам необхідно мати паспорт.
Способи оплати:
Оплата за допомогою картки банку
Ви можете зробити передоплату та сплатити за товар на картку банку. Також можете заплатити зі своєї картки або терміналу, як вам зручніше.
При повній передоплаті на картку ви заощаджуєте на послугу пересилання грошей поштовою службою.
Для оплати карткою співробітник магазину надішле вам смс-повідомлення з номером картки та сумою, яку вам потрібно сплатити.
Оплата онлайн Visa/Master Card
При оформленні замовлення на сайті ви одразу можете його сплатити, обравши спосіб платежу "Оплата Visa/Master Card". Такий спосіб оплати зручний та простий. Перед тим, як оплачувати товар у такий спосіб, обов'язково зв'яжіться зі співробітником нашого магазину, щоб він підтвердив наявність та ціну обраного товару.
Способи платежів по товарах
Інтернет-магазин «FloralStore» пропонує два способи оплати товарів:
на картку Приватбанку (клієнт отримує дані картки для оплати у СМС-повідомленні після підтвердження замовлення);/p>
по безготівковому розрахунку
(Оплата провадиться на картку Приватбанку).
Гарантії
На всю продукцію та товари, представлені у магазині FloralStore, надається гарантія. При виникненні випадків, зумовлених гарантією, наші клієнти можуть звернутися до центру сервісного обслуговування та вирішити проблему у короткий термін. Під час доставки вантаж обов'язково страхується нашою компанією. Клієнт повинен перевіряти зовнішній вигляд та комплектацію свого замовлення безпосередньо на відділенні пошти або при кур'єрі (у разі адресної доставки). Після підтвердження отримання замовлення, наш магазин не приймає претензій щодо неповної комплектації або зіпсованого зовнішнього вигляду.
Доставка товару
Доставка штучних квітів здійснюється через компанії, що надають послуги вантажоперевізника:
Делівері
Нова Пошта
Шановні клієнти, наша компанія відправляє посилку із замовленням того ж дня, при внесенні повної 100% від суми його вартості. Надіслані штучні квіти поштою Ви зможете отримати, надавши паспорт або інший документ, що засвідчує особу. Будь ласка, будьте уважні під час заповнення форми замовлення!